Baby, I'm back yeah

Jag satt och klickade runt på gamla sparade länkar och plötsligt kom jag in på min gamla blogg! Har inte skrivit på typ ett halvår men minsann vore det kul att börja igen! I'm back!

 En av de stora förändringarna som snart är till att ske är ju gymnasievalet! MAN! Någon annan som hade ångest? Jag är nöjd med mina betyg och kommer allra troligast in anywhere. MEN DET GÖR JU ALLT VÄRRE!

Samvetskval för gymnasieval.
- Sigrid Rudebecks Gymnasium
Systern går där. Stort plus. Kan inte riktigt bestämma mig för om det är en skola med kul folk eller ej. Är rädd för att det bara ska vara superpluggit folk utan vare sig liv eller humor.

- Samskolan Vet mycket folk som skall börja där. Frågan är bara om jag vill umgås med den typen av folk. Rätt statusjagande, hårblonderande och fikande på Espresso House i NK. Utelivet är iochförsig grymt kul. De människor jag känner där nu är verkligen genuint trevliga, menmen, man vet aldrig.
 "Vad tjänar din pappa?" - typiskt Samskolejargong (?).

Ps. På Victoria Arena hittade jag ett par Marc Jacobs skor jag gått och spanat på hur länge som helst- på 50% rea! Åh, I'm happy. Bild kommer! Ds.

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

?!

Postat av: Johanna

=)

2007-05-14 @ 07:01:33
URL: http://www.massage-guiden.se/
Postat av: Anonym

Jag går på samskolan nu. Det är fantastiskt. Sen har jag ju heller aldrig hört den jargong som du beskriver. Sök, sök, sök!

2008-02-05 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback